FAQ
Heb je een vraag? Kijk eerst even tussen de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Wat zijn de betaling methodes?
De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij Mollie. Dit bedrijf heeft een breed scala aan betrouwbare betalingsmethoden. Daarnaast is Mollie een gerenommeerde partner in het doen van online betalingen via webshops. Dit zijn de meest bekende betalingsmethoden die wij beschikbaar stellen:
iDeal
PayPal
Creditcard Mastercard / Visa
Bancontact
Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan Whitez te betalen?
Ja, de betalingen aan Whitez worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van verschillende grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door Whitez verwerkt worden en geldt de gewone levertijd. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.com.
Waarom staat er "Mollie" op mijn bankafschrift?
Alle internetbetalingen zijn ondergebracht bij Mollie. Zo zijn we er zeker van dat we meerdere betalingsopties en veiligheid kunnen bieden. Jouw betaling zal worden verricht aan Mollie, die de betalingen verzamelt voor ons en deze vervolgens aan ons overmaakt. Dat is de reden dat jij op jouw bankafschrift Mollie ziet staan.
Verzenden jullie internationaal?
Ja, wij verzenden internationaal. Voor meer informatie over de levertijd en de kosten kan je hier terecht.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?
Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Alle bestellingen die voor 15:00 geplaatst en betaald zijn, versturen wij nog dezelfde dag. Tel hierbij de levertijd van het postorder bedrijf op, en je bestelling komt maximaal na één of twee dagen aan.
Ik wil een bestelling snel ontvangen, wat moet ik dan doen?
Bij betaling met bijvoorbeeld iDEAL, MasterCard en Visa kan je bestelling in ieder geval diezelfde (werk)dag (voor 15:00 besteld), dan wel de volgende (werk)dag gegarandeerd verzonden worden.
Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?
Niet tevreden? Geen probleem! Je mag de gekochte producten binnen 14 dagen na leveringsdatum retourneren. Klik hier voor het retour formulier.
Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. Nadat wij het product hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij dit binnen 7 werkdagen crediteren! In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop. Orders die op werkdagen voor 15:00 uur besteld zijn, worden dezelfde dag nog verzonden!
Wat kost retourneren?
Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen.
Hoelang duurt het totdat mijn geld word teruggestort?
Binnen 7 werkdagen na ontvangst van jouw retour, wordt jouw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort.
Ik heb een product geretourneerd, maar het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen?
De verwerking van retouren duurt vaak twee werkdagen plus twee dagen voor de betalingsprovider. Reken ongeveer 7 werkdagen. Duurt het langer? Neem dan asjeblieft contact met ons op via info@whitez.nl dan zoeken wij het zo snel mogelijk voor jou uit.
Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij streven ernaar om onze klanten altijd een zo compleet mogelijke Whitez beleving te geven. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd product.
Stuur ons een mail (met een foto van de klacht) naar onze klantenservice via info@whitez.nl voordat je een product retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!
Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?
Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan.
– Jouw provider ziet onze automatische mailing mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox;
– Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres;
– Je hebt betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna je een bevestiging van ons ontvangt.
Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@whitez.nl
Heb ik garantie op de producten van Whitez.nl?
Gaat een door ons geleverd product onverwachts kapot, dan heb je daar vanzelfsprekend garantie op. In dit geval neem je contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.
Hoe verwijder ik al mijn gegevens?
Wil je uit onze database verwijderd worden? Neem dan even contact met ons op via info@whitez.nl.
Ik heb de kleurconditioner (Make it White) niet goed aangebracht, wat nu?
Wanneer je Make it White aanbrengt op delen waar hij niet voor bestemd is (zie product label) kan je dit in de meeste gevallen met water ongedaan maken.
Overige vragen
Heb je vragen over een specifiek product? Neem dan contact op met ons op. De contactgegevens vind je via ‘Winkel’ in ons hoofdmenu. Voor overige vragen over het bestellen van een artikel kun je contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website, via info@whitez.nl